czwartek, 24 kwietnia 2014

Pojedynek płynów micelarnych - Delia, Melisa, Bebeauty

Witajcie


Używałam i używam płynów micelarnych od niepamiętnych czasów i nadeszła wreszcie pora podsumowania który z nich jest najlepszy:)
Oceniane będą
:


Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu - bebeauty


Opis producenta i skład:



Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu - Delia



Opis producenta i skład:


Aqua, sodium cocoamphoacetate, glycerin, cocamidopropyl betaine, panthenol, betaine, propylane glycol, oryza sativa extract, allantoin, methylparaben, disodium edta, metchylchloroisothiazolin one (and) methylisothiazolinone.



Płyn micelarny Melisa - Uroda



Opis producenta i skład:




1. Konsystencja, kolor i zapach
bebeauty - woda , przezroczysta , przyjemny orzeźwiający zapach.
Uroda - woda, przezroczysta, lekko zielonkawa, miły, delikatny zapach melisy.
Delia - woda, przezroczysta, delikatny, słabo wyczuwalny zapach.


2. Opakowanie
bebeauty - Szczelna, plastikowa buteleczka zamykana na zatrzask, nic się nie wylewa.
Uroda - Solidne plastikowe opakowanie zamykane na zatrzask, nic się nie wylewa.
Delia - Zakręcana plastikowa buteleczka. Nic się nie wylewa ale trzeba się nakręcić otwierając i zamykając.


3. Działanie


bebeauty - Perfekcyjnie zmywa makijaż twarzy i oczu. Skóra jest odświeżona i gładka. Nawet jeśli dostanie się do oczu przy demakijażu to nic nie szczypie.
Uroda - Dobrze koi skórę, łagodzi wszelkie zaczerwienienia. Dobrze zmywa makijaż przy zmywaniu oczu nie ma kłopotu z pieczeniem.
Delia - Zmywa makijaż całkiem przyzwoicie ale strasznie się pieni, wolno wysycha - trzeba go jeszcze wycierać, a gdy dostanie się do oczu to koszmarnie piecze. A podobno to też płyn do demakijażu oczu(!)


Podsumowanie

Moim ulubieńcem, jak pewnie większości z Was, został płyn micelarny bebeauty:)
Ideał przez duże I:)

Na drugim miejscu jest Melisa firmy Uroda. Bardzo dobry płyn micelarny:) 
Używam go żeby ukoić skórę po peelingu lub w razie innych skórnych sensacji.

Na ostatnim miejscu jest płyn micelarny Delii.
Niestety ma za dużo minusów jak dla mnie.
No i jeszcze to szczypanie oczu. Koszmar.



Zgadzacie się z moim zestawieniem?
Macie swoich micelarnych ulubieńców? :)

19 komentarzy:

  1. W zupełności się zgadzam, BeBeauty jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bebeauty jest dobry ale moje zamknięcie się niestety zepsuło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam biedronowego micela, ostatnio też polubiłam micelka od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BeBeauty jest rewelacyjny. TO mój ulubieniec i zawsze kupuję ze sporym zapasem
    w obawie,że go wycofają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa płynu BB. Do tej pory nie miałam jeszcze okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstyd się przyznać, ale ciągle nie wypróbowałam klasyka jakim jest BeBeauty. Muszę się w końcu wybrać do Biedrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety z micelkiem z Biedronki się nie polubiłam - a zastanawiam się nad zakupem tym z Urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na razie Bielenda ale po nim będzie BB :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc nie używałam jeszcze płynów micelarnych, zawsze używam mleczka do demakijażu z ziaji:) Dziękuję za odwiedziny na blogu i zgłoszenie się do rozdania. Dołączam do obserwatorów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem Be Beauty rozkłada konkurencję na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie miałam żadnego z przedstawionych , ale polecam płyn micelarny z Biodermy i Garniera ;P . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form : ) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym serdecznie poinformować Cię o wygranej w rozdaniu na moim blogu. :D Proszę o kontakt w wiadomości na fanpage lub na email :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam bebeauty, ślicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tylko micel z Biedronki i zamieniłam go na ten z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jestem wierna temu pierwszemu ;d

    _____________________________________________
    jeśli masz ochotę weź udział w moim wiosennym rozdaniu.
    Myślę, że zgłoszeń będzie mało ze względu na to, że trzeba ułożyć wierszyk, więc szanse na wygraną są duże :D
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/05/rozdanie.html zostawiam link, jeśli się zainteresujesz :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak też myślałam,że płyn micelarny z BeBeauty wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych wszystkich trzech znam jedynie BeBeauty i naprawdę go lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię ten biedronkowy micel...

    OdpowiedzUsuń