niedziela, 11 maja 2014

Moje psikadełka do włosów:)

Witajcie


Dzisiaj będzie trochę o mojej pielęgnacji włosów a konkretnie o odżywkach w sprayu których używam. Mam szybko przetłuszczające się włosy i taka forma odżywek bardzo mi odpowiada bo ich nie obciąża.

Zapraszam do lektury:)






1. Dusy professional - Płynna keratyna w sprayu



Skład i opis producenta: 

Aqua, Polysorbate-20, Hydrolyzed Keratin, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Parfum, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Cinnamal, Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Benzyl Benzoate,
Benzyl Cinnamate, Citronellol, Farnesol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, BHT, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, C.I. 15985, C.I. 28440
 
Płynna keratyna w sprayu firmy Dusy. Zawiera bloki keratyny, uzupełnia aminokwasy i białko we włosach.
Odbudowuje braki w strukturze włosów uszkodzonych, przesuszonych, po zabiegach koloryzacji i trwałej ondulacji.
świetnie zadba o włosy nadwyrężone negatywnym działaniem ostrego letniego słońca a także chloru zawartego w wodzie. Przywraca połysk, elastyczność i gładkość włosów. Natychmiastowy efekt zwiększonej objętości włosów i zdrowego, pięknego wyglądu.



Opinia:

Świetny produkt.
Wzmacnia włosy, sprawia że są elastyczne, gładkie i nawilżone.
Pomaga zregenerować włosy po zabiegach fryzjerskich.
Zwiększonej objętości nie zauważyłam ale być może to wina moich ciężkich włosów:)

Kupię ponownie:)


2. Schwarzkopf BC Moisture Kick - Dwufazowa odżywka nawilżająca w sprayu


Skład i opis producenta:

Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Dimethiconol,
Parfum, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Panthenol, PEG/PPG-18/Dimethicone, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Benzoate, Cetrimonium Chloride, Benzyl Salicylate, Hydrolyzed Keratin, Linalool, Coumarin, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Dimethylsilanol Hyaluronate. 

Lekka, lecz intensywnie nawilżająca emulsja do codziennej pielęgnacji suchych, odwodnionych włosów.
  Zawiera:
- Aminokwasy-przenikają: głęboko i odbudowują wewnętrzną strukturę włosów.
- Q proteiny mleka: odżywiają i nawilżają.
- Pantenol: zapewnia dodatkowe nawilżenie.
Zwiększa oraz optymalizuje poziom nawilżenia włosów. Wygładza suche włosy i zapewnia im niezbędne odżywienie. Nie obciąża dodatkowo włosów. Ułatwia rozczesywanie. 


  Opinia:

Lubie tą odżywkę.

Faktycznie utrzymuje nawilżenie włosów, wygładza i ułatwia rozczesywanie.
Od kiedy ją stosuje skończył się problem szorstkich, wysuszonych pasm.

Kupię ponownie:)


3. Schwarzkopf, Gliss Kur Total Repair - Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów suchych i zniszczonych



Skład i opis producenta:


Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Dimethiconol, Lactic Acid, Polyquaternium-16, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Panax Ginseng Root Extract, Arginine, Acetyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Protein, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-11, Nacinamide, Ornithine HCL,
Citrulline, Biotin, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Linalool, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Cl 15985, Cl16255.

Ekspresowa odżywka Gliss Kur w sprayu wygładza powierzchnię suchych i zniszczonych włosów i sprawia, że włosy wyjątkowo łatwo się rozczesują, nabierają elastyczności i połysku. Można ją stosować na suche lub mokre włosy. Zawiera kompleks Scan Repair z 19 aktywnymi składnikami i systemem regeneracji komórek, który rozpoznaje potrzeby włosów i skutecznie regeneruje zniszczone miejsca nie obciążając zdrowych partii włosa nadmierną pielęgnacją. Bez spłukiwania.


Opinia:
 
Odżywka regeneruje i nawilża włosy jednocześnie ich nie obciążając.
Są dzięki niej mięciutkie.
Nadaje połysk i ułatwia rozczesywanie.
Ma bardzo przyjemny zapach który się długo utrzymuje:)

Kupię ponownie:)

4. Pantene Pro-V Aqua Light - lekka odżywka w sprayu błyskawicznie odżywiająca


Skład i opis producenta:

Aqua, Isododecane, Parfum, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexyl  Methoxycinnamate, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-6, Tocopheryl Acetate, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate 20, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, PEG-20 Glyceryl Laurate, Limonene, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Citronellol, Linoleic Acid, Tocopherol, Hydroxycitronellal, Cl61565, Retinyl Palmitate, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Helianthus Annuus Seed Oil, Cl40800, Caprylic/Capric Triglyceride


Stylizuje i odświeża włosy pomiędzy myciami. Pierwsza (górna) faza kosmetyku zawiera substancje wzmacniające, które ułatwiają rozczesywanie, a skupiona pod nim druga faza z pantenolem zapewnia wygładzenie fryzury. Kosmetyk może być stosowany w ciągu dnia na mokre lub suche kosmyki.

Opinia:
 

Odżywka jest całkiem przyzwoita. Spryskuje nią osuszone ręcznikiem włosy bezpośrednio przed suszeniem i mam wrażenie że dzięki niej pasma lepiej znoszą suszenie gorącym powietrzem.
Dobrze wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie.
Może kupię ponownie:)


5. Forte Sweden, Mrs. Potter`s - Ekspresowa odżywka bez spłukiwania Wzmocnienie i Energia, Włosy Osłabione i Wypadające

Skład i opis producenta:

Aqua, Certimonium Chloride, Polyquatermium-7, PEG-20 Gliceryl Laurate, PVP/VA Copolymer, Zingiber Officinale, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Methylparaben, Ethylparaben, Panthenol, Parfum, Isopropyl Alcohol, Alcohol, Tetrasodium ETDA, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylochloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Limonene, Coumarin, Citral, CI 19140, Cl14720

Odżywka do włosów osłabionych i wypadających zawiera ekstrakt z imbiru, który wzmacnia cebulki włosów i przeciwdziała procesom starzenia się skóry głowy oraz D-pantenol wspomagający odbudowę struktury włosów. Składniki pielęgnujące zawarte w odżywce ułatwiają rozczesywanie i stylizację włosów, nie obciążając ich.
Efekt: włosy są wzmocnione i nabierają zdrowego wyglądu.


Opinia:

 
Odżywka ma ładny zapach, bardzo go polubiłam. Nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie.
Nie zauważyłam żeby jakoś szczególnie wzmocniła włosy i zmniejszyła ich wypadanie.

To jedyna odżywka przy której zepsuła mi się pompka, jak wykończę inną odżywkę to ją przeleje.
Nie wiem czy kupię ponownie



6. Avon Naturals - Mgiełka odświeżająca do włosów Malina i hibiskus



Skład i opis producenta:

 
Alcohol denat., Aqua, Parfum, PEG-12 Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Saccharomyces Ferment Filtrate, Glycerin, Polysorbate 20, Hibiscus Sabdariffa Extract, Rubus Idaeus Extract, Potassium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxethanol, Citric Acid, Cl17200, Cl47005, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene

 
Odświeżająca mgiełka do włosów cienkich i delikatnych pomaga zachować świeży, czysty wygląd włosów przez cały dzień.

Opinia:

Jako że to mgiełka odświeżająca to nie oczekuje po niej cudów.
Ma przepiękny zapach który długo się utrzymuje na włosach:)
Polecam latem:)

No i to na tyle:)
Jeszcze jedno psikadełko przyszło do mnie jako nagroda w rozdaniu ale dopiero zaczynam je testować:)


Macie swoje ulubione psikadełka?:)

23 komentarze:

  1. Znam jedynie odżywkę Gliss Kur i to również z tej serii mam swoją ulubioną odżywkę bez spłukiwania :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwóch pierwszych nie znam, a z Avonu produktów do włosów nie używam...kiedyś się zraziłam.. reszta jest ok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie odżywki,łatwiej rozczesują mi się po nich włosy.Mam Mrs. Potter`s wersję aloesową :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nawilżających odżywek nie stosuje choć z Mr Potter's raczej nie mam dobrych wspomnień a miałam odżywkę do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Forte Sweden, Mrs. Potter`s - Ekspresowa - zaciekawiła mnie i to strasznie. Ostatnio uwielbiam odżywki w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam wogule, ale może zacznę :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko odżywkę Gliss Kur, ale nie zauważyłam żadnej poprawy kondycji włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ masz tych wspaniałości !! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. malinową odżywkę kocham za zapach <3 a mrs potter's za działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z powyższych używam tylko Gliss Kur i lubię bardzo, ale bardzo zaciekawiły mnie Mrs. Potters i mgiełka z Avonu. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam odżywki z Joanny, którą uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię z tych odżywek Gliss Kura i Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezla kolekcja ja kiedys lubilam gliss kura :P

    OdpowiedzUsuń
  14. gratki wygralas rozdanie u mnie :) poprosze o dane na maila

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam Gliss Kur'a i Pantene, obie bardzo lubię ;) A ostatnio bardzo polubiłam serię Dove do włosów narażonych na wysoką temperaturę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego, ja używam tylko jednej mgiełki - z Jantara ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że nie przepadam za odżywkami w sprayu, miałam już takie ale namówiłam męża do ich używania :P Sama używam takich zaraz po myciu włosów, do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią spróbuję tej mgiełki, cudo :3

    Zapraszam na awesome-daisy.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale cudeńka :) zazdroszczę Ci możliwości ich wypróbowania :)
    u mnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bogaty zestaw tych odżywek, kojarzę tylko odżywkę z Gliss Kura.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo że również mam przetłuszczające się włosy to jestem zwolenniczką odżywek tych do spłukiwania:) Nakładam je od połowy dlugości włosów i nie obciążają ich az tak bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja najczęściej używam tych do splukiwania bo z takimi zdarza mi się przesadzić :D

    OdpowiedzUsuń