sobota, 12 lipca 2014

Elektroniczny pilnik do stóp z Biedronki. Help!!!

Witajcie:)


Pisze do Was dzisiaj szybko i z wielką prośbą.
Od początku pojawienia się tych pilników w Biedronkach próbuje go dorwać niestety
z marnym skutkiem. 
W moim mieście przypadło tylko kilka na każdą biedronkę.

W związku z tym piszę do Was z zapytaniem czy w waszych Biedronkach są jeszcze pilniki bo jeśli tak to jestem gotowa pokryć koszty jego kupienia i koszty wysyłki, byleby tylko go mieć:)
Strasznie mi zależy:)


zdjęcie pochodzi ze strony Biedronka.pl


Jeśli któraś z Was mogłaby mi pomóc to proszę o zostawienie maila kontaktowego w komentarzu:) Byłabym ogromnie wdzięczna:)

Z góry baaardzo dziękuje:*



Buziaki:*

19 komentarzy:

  1. Też mam problem z jego kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, nie widziałam go nigdzie w ogóle :o.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, napisałam do Ciebie e-maila. Zerknij proszę na pocztę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam go niestety w mojej biedronce

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm,nawet nie wiedziałam,że jest coś takiego w Biedronce. Dopiero wróciłam z urlopu i muszę koniecznie udać się na poszukiwania

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co , ja objechalam 6 biedronek , w ten sam dzien. podobno zeszly w 3 godziny , mojej tesciowej udalo sie go kupic i naprawde jest taki sam jak ten z scholla . takze jesli znajdziesz kogos kto By ci Mogl go kupic yo ja tez chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mogę prosić o napisanie kolejnego maila? Tamten pierwszy mi się skasował i nie miałam jak się skontaktować:)

      Usuń
  8. Dziewczyny dobra wiadomość! Moja koleżanka pytała w biedronkach i mają podobno dowieźć pilniki! Wypatrujcie dostaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Nadal chcesz odsprzedać swój pilnik? (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze w Biedronce nie byłam od momentu wejścia nowej oferty, więc nawet nie wiem, czy są u mnie czy nie :) Ale wygląda ciekawie, czytałam już kilka recenzji i wszystkie pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też go nie uświadczysz, więc kupiłam ten z Rossmanna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie mogę nigdzie go dorwać, chociaż w ulotce jest napisane że "pilnik LUB golarka" więc wszędzie spotykam się tylko z golarkami więc może po prostu ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiła golarkę i całkiem spoko jest. Pilnika nie widziałam nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nie widziałam pilnika,ale z chęcią bym go nabyła.Biedronka ma to do siebie,że czasem wznawia takie promocje i rzucają produkty o obniżonej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udało mi sie go kupić jest świetny stópki mam jak niemowlak ;) ale mam pytanie ciekawe gdzie mozna kupić dodatkowe nakładki pilingujące bo jak sie te dwie wytrą to co ?

    OdpowiedzUsuń