środa, 16 lipca 2014

Nowe nabytki ciucholandowe i z allegro:)

Witajcie:)


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowe zdobycze :)
Są to rzeczy upolowane w ciucholandzie i na allegro, gdzie ostatnio sporo kupuje.

 Doradźcie mi czy moje zakupy były słuszne:) Co jest według Was hot a co not? :)


Bluzeczka kimono z kolekcji H&M Conscious Collection jesień - zima 2011/2012



zdjęcie pochodzi ze strony www.cogdziezaile.pl

Upolowana za 4 zł w sh:)


Biała bluza Topshop z nadrukiem


zdjęcie pochodzi ze strony ebay.com
Upolowana na allegro za 4 zł:)

Kombinezon ASOS


zdjęcie pochodzi ze strony allegro.pl

Upolowany na allegro za 29 zł
(zakochałam się w nim:))


Spodenki H&M w kropki

 
zdjęcie pochodzi ze strony weheartit.com

Upolowane za około 4,50 zł w sh:)


Sukienka grecka River Island


zdjęcie pochodzi ze strony stylio.pl

Kupiona dla mnie przez mamę w sh za 18 zł.
Nowa, z metkami:)



Podobają się Wam?:)
Jeszcze kilka rzeczy mam do pokazania ale to dopiero jak aparat przestanie się stawiać;)





Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. kombinezon jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne nowości :).

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super :)! a ceny powalaja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z TOP SHOP ... idealna :)

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam :))
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :)

    Tak przy okazji chciałabym Cię zaprosić na rozdanie w którym do wygrania
    dowolna rzecz ze sklepu Rosewholesale.com do kwoty 20$.Jak widać
    nagroda atrakcyjna,więc może warto spróbować :) Każdy ma równe szanse.
    Więcej informacji na moim blogu

    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne spodenki!!! sa mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy! :) kombinezon przepiękny.

    zapraszam do mnie ;) http://paradiseforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne rzeczy ;) Że ja jeszcze nie zaglądam do sh.. pora zacząć szperać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza z Topshopu mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj skradłabym Ci te ciuszki :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ciuszki, ta bordowa sukienka najlepsza!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń