czwartek, 7 sierpnia 2014

Makijaż pilnie poszukiwany! :)

Witajcie:)


Dzisiaj znowu przychodzę do Was z prośba jak do ekspertek:) Poratujcie mnie:)
W sobotę mam wesele. Zakładam szafirową suknię i w związku z tym chciałabym w swoim makijażu ując jakiś element tego koloru.
Niestety mam kompletna pustkę w głowie :(
Makijaże dzienne w brązach i złotach nie mają dla mnie tajemnic ale to dla mnie nowe wyzwanie.
Może któraś z Was widziała jakiś tutorial na YT czy makijaż krok po kroku na blogu który by pasował?
Szukam makijażu wieczorowego lub smoky eyes w złotach, brązach z elementem szafirowego koloru.
Coś nieskomplikowanego bo raczkuje w tego typu makijażach.
Linki do propozycji umieszczajcie w komentarzach:)

Wielkie dzięki za każdą pomoc:)

3 komentarze:

  1. Górną powiekę zrób w brązach i złocie, a całą dolną obrysuj szafirowym cieniem :) Linię wodną możesz pomalować czarną kredką by dodać spojrzeniu tajemniczości, białą by sprawić wrażenie, że oko jest większe lub beżową, by oko wydawało się wypoczęte. Możesz również nałożyć kolor na linię wodną, np. błękit. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem za lekkim szafirem na dolnej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie http://kobieta-dziecko-i-dom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń