niedziela, 19 października 2014

Akcja blogowa - Dbam o swoje paczki!

Witam


Wracam. A powracam z blogową akcja którą sama stworzyłam i która ( mam nadzieje) rozprzestrzeni się w blogosferze.

Mi, i pewnie Wam dziewczyny, zdarzyło się że paczka na którą czekałyście
(czy to nagroda z rozdania czy paczka od przyjaciółki itd.) nie dotarła w Wasze ręce.
Prawdopodobnie byłyście z tym na poczcie a tam stwierdzili że nic dla Was nie ma.

Później, dowiadujecie się od osoby wysyłającej że przesyłka była do Was wysłana ale np. listem priorytetowym.

Sęk w tym, że to przesyłka NIEREJESTROWANA.
Nie ma więc dowodu że ona w ogóle istniała i była do Was wysyłana.
A to jest wykorzystywane....


Taka sytuacja zdarzyła się nie tylko mi ale i moim znajomym.
I wszyscy mamy podejrzenia że paczki po prostu "przyklejają" się komuś do rączek dlatego nie docierają do adresata.
Mało tego, wielokrotnie (jeśli zdarzył się cud i dotarła) paczka docierała do mnie
w opłakanym stanie i niekompletna.
Porozrywana i amatorsko zaklejona. Widać było że ktoś w niej grzebał.
Dla mnie to prawdziwa bezczelność. Ewidentnie ma się gdzieś tajemnice korespondencji.


Dlatego postanowiłam stworzyć akcję:


DBAM O SWOJE PACZKI - WYSYŁAM POLECONYM



Przesyłki polecone są rejestrowane w systemie a nadawca otrzymuje potwierdzenie nadania które przy ewentualnym jej zaginięciu  jest podstawą do reklamacji.

Paczka nadana listem poleconym NIGDY jeszcze nie zaginęła w drodze do mnie a te
które ja wysyłałam listem poleconym ZAWSZE docierały bezpiecznie do adresata.
Dbajmy więc o to jak wysyłamy i upewniajmy się jak się do nas wysyła.
Decydujmy się na polecony, to tylko kilka złotych więcej a unikniemy chodzenia po pocztach, nerwów i rozczarowań.

Jeśli chcecie dołączyć do akcji, umieszczajcie na swoich blogach ten BANER:




Piszcie proszę w komentarzach co sądzicie o tej akcji.
Wysłucham wszystkich sugestii:)


Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. To taka oczywista oczywistość:) ja zawsze wysyłam rejestrowanią;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych niestety nie :(
      Wiele osób które do mnie wysyłały nierejestrowaną były zaskoczone że może nie dojść.

      Usuń
  2. Super akcja. Do mnie niestety nie dotarły niektóre paczki właśnie przez przesyłkę nierejestrowaną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat zawsze wysyłam wszystko paczką poleconą i do tej pory nie było problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to oczywiste, że ważne rzeczy wysyła się poleconym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Enter my giveaway to win cardigan.
    http://anna-alina.blogspot.com/2014/10/oasap-giveaway-win-warm-cardigan.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze wysyłam poleconym, bo miałam sytuację,że moja paczka nie doszła. dobry post dla osób, które nie wiedza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie wysyłam czegoś ważnego zwykłymi listami.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna akcja,masz racje,lepiej nie ryzykowac,ja takze dla pewnosci zawsze wybieram przesylke polecona;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zawsze wysyłam poleconym,bo już nie jeden raz zostałam oszukana:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cos kupuje to zawsze zaznaczam ,ze interesuje mnie wylacznie przesylka Polecona... .Sama rowniez nigdy nie wysylam przesylek nierejestrowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze wysyłam poleconym :) Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :* Dziś wieczorem wyniki , ostatnie godziny żeby wziąć udział ! :)

    OdpowiedzUsuń