czwartek, 11 grudnia 2014

Sukienkowy (i nie tylko) zawrót głowy!:)

Witajcie:)




Jak długo mnie tu nie było....Czas wręcz leci mi przez palce...Wykłady, praca i tak w kółko...
Na dodatek zepsuł mi się na dobre aparat i nie mogłam zrobić ani jednego zdjęcia :(
Jak się sypie to wszystko na raz :(

No ale koniec smętów. Przychodzę do Was dzisiaj z zakupowym ciuchowym haulem.
Jak wiecie, jestem zakupoholiczką ale ostatnio sukienki zaczęłam kupować wręcz nałogowo!

Dzisiaj pokażę Wam moje nowe piękności:) Jeśli śledzicie mój fanpage to mieliście okazje zobaczyć kilka z nich a jak nie...zobaczycie je tutaj:)
 




















 Moje dwie wspaniałe suknie Missguided <3
Każda kobieta wyglądałaby w nich olśniewająco:)







Piękna sukienka bodycon marki Topshop:)
Z przodu ma ćwieki w niektórych miejscach, na zdjęciu słabo to widać.




Sukienka LOVE by ASOS



Sukienka Little Mistress



Sukienka Miss Selfridge
Jeszcze lepiej wygląda na sylwetce:)




Sukienka bodycon Miss Selfridge
Pięknie podkreśla kształty:)




Zjawiskowa <3
Czekam aż w końcu dostanę ją w swoje ręce:)



Sukienka River Island
Moja różni się tylko tym że zamiast pomarańczu w wolnych polach jest błękit:)






Dwie koszulki ze sklepu internetowego Wish a na nich grafiki Tima Shumate :)





Bluzeczka z baskinką River Island




Bralet Topshop


Cekinowy bralet Atmosphere

zdjęcie pochodzi ze strony allegro.pl

Moja nowa torba wyjściowa :D


Zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki Google.

Podobają Wam się moje nowe zdobycze?:)
Ja jestem z nich bardzo dumna i wciąż chcę powiększać kolekcje :)



Buziaki:*

12 komentarzy:

  1. Sukienka Little Mistress po prostu mnie zachwyciła :) piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie ładnie i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo ładne modele :D sukienki są mega dziewczęce i każda powinna je nosić <3

    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się pierwsze 2 sukienki oraz ta asos

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenstwo <3 ja wlasnie czekam na paczke z sukienka misguided :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie ta z topshopu najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukieneczki <3 Torba też by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :3 Może obs za obs , jeśli tak to napisz u nas na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest genialna!
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń