czwartek, 5 lutego 2015

Całuśne Czwartki - Nowy jeździec APOCALIPS(y) - Stellar

Witam Serdecznie:)



Całuśne Czwartki wracają!!!

Powracam z kolejnymi recenzjami kosmetyków do ust.
Przybyło mi ich sporo, przetestowałam je dokładnie i teraz podzielę się z Wami opinią.

Pamiętacie pewnie serię 
Czterej jeźdźcy APOCALIPS(y).
Cóż...z czterech zrobiło się sześć ;)

 

Kolejne dwa kolory zagościły w mojej kosmetyczce.
Ale dzisiaj o jednym z nich a konkretnie o...

Rimmel - Stellar 501






Opis producenta:


Koniec koloru jaki znałaś do tej pory!
Wstrząsająco głębokie odcienie i zjawiskowo gładki połysk.

Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień. Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor.
Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo
i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone godzina po godzinie.
To koniec znanego dotąd koloru.



 

Ta wibrująca czerwień jest wprost stworzona na wytworne przyjęcia i bale ale i na co dzień dla fanek mocniejszego makijażu.
Z tym kolorem na ustach żadna kobieta nie pozostanie niezauważona.
Osobiście wolę ją zostawić na lato. Gdy się opalę, kolor będzie ładnie kontrastować z opalenizną.


O opakowaniu,zapachu i wytrzymałości możecie poczytać w pierwszym poście z tej serii KLIK

Zakochałam się w tym odcieniu i na pewno będę go często używać
:)
Są tu fanki takich mocniejszych ust?:)

 

Zdjęcia w  naturalnym świetle.
Przytłumionym i normalnym.






Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Piękny kolor. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie podkreślone usta, ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. na wieczorne walentynkowe wyjście będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny kolor choc dla mnie ciut za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jeden błyszczyk tej firmy i kolor był niesamowicie intensywny ;))
    Zapraszam do siebie na dwa trwające konkursy ;-)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń