czwartek, 25 czerwca 2015

Całuśne Czwartki - Nyx Girls Round Lip Gloss Pink

Witajcie


Dzisiaj jest czwartek więc powracam z Całuśnym Czwartkiem.
Dzisiaj zaprezentuje Wam błyszczyk marki którą bardzo cenię i która często gości w moim makijażu.
Mowa oczywiście o marce NYX która w swym asortymencie posiada rewelacyjne kosmetyki w dość przystępnych cenach.

Zapraszam do czytania:)


NYX  - Girls Round Lip Gloss - Pink



Opis producenta:



Klasyczne błyszczyki z gamy Round Lipgloss zapewniają ustom transparentne krycie w delikatnym odcieniu oraz idealny połysk. Formuła błyszczyków została wzbogacona Witaminą E, która chroni delikatną skórę ust przed promieniowaniem słonecznym. Błyszczyki mają delikatnie cytrusowy zapach, dzięki czemu ich aplikacja to czysta przyjemność! 




Błyszczyk ma śliczny, intensywny różowy kolor.
Zawarte są w nim brokatowe drobinki które delikatnie rozświetlają usta.

Trwałość jest praktycznie taka sama jak w innych błyszczykach. Po posiłku czy wypiciu napoju kosmetyk znika nam z ust zostawiając drobinki. Nie jest ich dużo, nie
są bardzo widoczne ale zostają.

Producent mówi prawdę co do transparentnego krycia i cytrusowego zapachu.

Jako że mam z natury dość ciemne usta to delikatnie prześwitują przy takim jasnym kolorze ale nie jest to bardzo widoczne.

Zapach cytrusów jest obłędny. Subtelny, nie chemiczny.
Jestem zachwycona.

Podsumowując:

Jestem na TAK! Mam tylko dwa takie błyszczyki (nastepny pokażę w przyszłym tygodniu) ale z chęcią kupię jeszcze inne kolory.


Cena: W Douglasie dostaniemy go już za 19,90 :)
Ja kupiłam go za kilka groszy w licytacji na allegro.

Zdjęcia w naturalnym świetle:
W cieniu i słońcu.







Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. nie lubię błyszczyków, ale kolor jaki daje świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba efekt, jaki daje! Na wakacje idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodzą za mną produkty do ust z NYX'a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, uwielbiam wszelkie odcienie różu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam z YT i mam na niego ochote juz od dawna:)

    OdpowiedzUsuń