środa, 17 czerwca 2015

Miszmasz - zakupy,wygrane,testy

Witam

Dzisiaj będzie taki post miszmaszowy bo umieszczę w nim to co od dawna chciałam Wam pokazać: moje zakupy, wygrane z rozdań których nie pokazywałam i to co udało mi się dostać do testów. Niektóre rzeczy są nowsze a niektóre otrzymałam kilka miesięcy temu. Mimo to postanowiłam umieścić to wszystko w jednej notce. Nigdy nie miałam czasu jakoś do tego usiąść ale teraz mam i oto jest.
Zapraszam do oglądania:)


 Szczoteczka elektryczna Oral B Professional Care 500 wygrana w konkursie Oral B na facebooku.


Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Torba Soap & Glory kupiona w sh

Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu


Wygrany karton chipsów Sunbites na Facebooku.
W sumie wygrałam 2 kartony czyli czterdzieści paczek :D

Kupiona szczoteczka do twarzy z biedronki która teraz uwielbiam:)


Wygrana w rozdaniu


Wygrana w rozdaniu


Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Puder do włosów kupiony w biedronce na wyprzedaży.


Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Kosmetyki wybrane za bon wygrany w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu
Moja ukochana au naturel <3


Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Wygrana w rozdaniu

Dwa żele pod prysznic w tym jeden z The Body Shop.
Dorwane w sh


Wygrana w rozdaniu
Cudowny samoopalacz Vita Liberata


Zestaw Loreal otrzymany do testów z Ofeminin.pl

Pakiet inspiratorki otrzymany od Rimmel do testów


Upolowana w sh sukienka Missguided
zdjęcie z wyszukiwarki google
Kupiona na allegro za 26 zł sukienka Asos

zdjęcie z wyszukiwarki google

 Wymarzony topo - gorset Topshop

zdjęcie z wyszukiwarki google


Sukienka AQUA bolivia mini
zdjęcie z wyszukiwarki google

 No i to na razie wszystkie moje skarby:)
Jak się nazbiera pewnie pojawi się kolejny post ;)
 

Buziaki:*

22 komentarze:

  1. Wooow sporo tego :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile rozdań wygrałaś. Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo wygranych, lubię tą szczoteczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie Ty masz szczęście w tych rozdaniach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wygranych rozdań, bijesz rekordy :D! Świetne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że produkty Balea Ci się spisują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta miętowa sukienka! Czy jeszcze jest na allegro? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją dorwałam na allegrowej outletowej wyprzedaży. Ale nie noszona, nowa z metkami :)

      Usuń
  8. Sporo się na zbierało i nawet widzę wygrana u mnie ale to chyba jakiś z grudnia była ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :D tylko dopiero teraz zebrałam wszystko razem :D

      Usuń
  9. Ale tego wszystkiego jest dużo:) P

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko kochana ile wygranych....

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem nieźle! Ba! Rewelacja. Szczoteczka do twarzy z biedronki - uwielbiam ją! Za niewielkie pieniądze, a naprawdę rewelacyjna. Na wyprzedarzy kupiłam sobie jeszcze jedną za całe 12 zł. :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. No to dopiero szczęście w wygranych :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak wygralas sunbites? uwielbiam je !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości a ile łupow z rozdań :-o

    OdpowiedzUsuń