czwartek, 12 listopada 2015

Co kryła moja urodzinowa paczka z Japonii

Witajcie :)


Dzisiaj przychodzę do Was z zawartością mojej urodzinowej paczki którą dostałam od mojej przyjaciółki Yuriki z Japonii.
Znalazły się w niej kosmetyki i przekąski.
Niech paczy i czyta kto ciekawy :D


Maseczka z zieloną herbatą

Pojedynczy cień do powiek

 Wybielające mydełko do twarzy

Lakier do paznokci Bon Bon

Mała paletka cieni do powiek

Kit katy o smaku zielonej herbaty

Winna maseczka do twarzy

Płyn zamykający i zmniejszający widoczność porów

Truskawkowo czekoladowe stożki :D

Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym

Przekąska na wzór naszych biszkopcików
Ma nadzienie i ciekawy smak

Coś jak chlebowe waniliowe sucharki obsypane cukrem

Balsam do ust

 Zielona herbata
(Opakowanie jest przepiękne:))

Osiem maseczek wybielających

Błyszczyk do ust

Żyrafowy tusz do rzęs :)
Nie do zdarcia na rzęsach :D

Słone ciasteczko
Niestety rozpadło się w transporcie


Słone ciasteczko już skonsumowałam, większość kit katów też - smak jest tak inny że przywykłam dopiero po kilku próbach :)
Jeśli chodzi o kosmetyki to przetestowałam już tusz, małą paletkę i płyn zmniejszający widoczność porów.
Jestem zachwycona. Każdemu z kosmetyków poświęcę osobny post bo zasługują na uwagę.


Niedługo pojawi się więcej postów :)

Mimo jeszcze gorszych informacji niż w poprzednim poście
(najprawdopodobniej czeka mnie operacja wycięcia tarczycy) to podniosłam się z tego i staram się normalnie żyć :)

Dziękuje Wam za wsparcie :*

Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Świetna paczka, dużo cudowności :)) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale jestem ciekawa tego smaku kit katow :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kit katy uwielbiam, w wakacje byłam w Japonii to przywiozłam ich troche ;) Ciekawa jestem tego płynu zmniejszające pory ;) z chęcią przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. Z chęcią niektore bym Ci zabrała :)

    Ale jestem ciekawa smaku tych kit katów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ciekawych rzeczych fiu fiu :)

    OdpowiedzUsuń