czwartek, 11 lutego 2016

Dobry i tani krem na noc - Alterra bio winogrona i bio biała herbata

Heloł Heloł :D


Kolejna recenzja kosmetyku Alterry nadciąga!
Pokochałam tą markę od pierwszego maźnięcia kremem pod oczy (recenzja TU) i ta miłość rozwinęła się na tyle że zaopatrzyłam się w inne produkty.
Wśród nich jest dzisiaj opisywany krem na noc.

Krem na noc jest dla mnie bardzo ważnym elementem mojej codziennej pielęgnacji.
Kiedyś używałam tego samego kremu na dzień i na noc ale miałam wrażenie że nocą moja skóra potrzebuje większego odżywienia i regeneracji.
 Po kilku próbach trafiłam na wyżej wspomniany krem
i trafiłam w dziesiątkę.


 Opis producenta i sposób użycia:



 Skład:
  

 
Moja opinia:

Krem mieści się w białej, zakręcanej tubce z której łatwo go wycisnąć.
Utrzymany jest tak jak krem pod oczy w tej samej, przyjemnej szacie graficznej.



 Krem ma biały kolor i odrobinę tłustszą konsystencję niż krem pod oczy z tej serii.
Gdy nakładam go na skórę i rozprowadzam to na chwilę bieli skórę jednak zaraz się wchłania pozostawiając na skórze delikatny film.

Zapach jest przyjemny ale nie nachalny.
Pachnie przede wszystkim winogronami.

 Według producenta krem ma wspomagać proces regeneracji suchej skóry i zapobiegać tworzeniu się zmarszczek powstających w wyniku przesuszenia.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to właśnie robi!

Skóra jest gładka, nawilżona i zregenerowana.
Miałam skłonność do zmarszczek z przesuszenia w okolicach czoła a teraz mogę zaobserwować ich znikanie :)

Kolejnym plusem jest naprawdę niska cena:
8,49 zł :)

 Kremik na stałe zagości w mojej kosmetyczce:)


Macie swoje sprawdzone kremy na noc?
Może mi coś polecicie?:)

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Cena bardzo zachęca tym bardziej, że piszesz działa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale że naprawdę spłyca zmarszczki? Jutro lecę do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko te od przesuszenia:) Mimo że jest na dziale 30+ to myślę że to krem dla młodszej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie biorę pod uwagę kosmetyków Alterry. Jedynie szampony od nich bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jeszcze nie miałam okazji testować, ale kto wie :]
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli Ci si spodoba, zostań na dłużej! Będzie mi bardzo miło ":)

    OdpowiedzUsuń