niedziela, 12 czerwca 2016

Garnier - Płyn miceralny 3 w 1

Moim ulubieńcem wśród płynów micelarnych był i jest Bebeauty z Biedronki ale niedawno znalazłam jego godnego następcę.
 O nim właśnie w tym poście.
 
Garnier Płyn Micelarny 3 w 1

Kupując krem Garniera w Drogerii Naturze dostałam go jako prezent.
Wersja do skóry suchej.
 
 


 Opis producenta:



Skład i sposób użycia:



Moja opinia:

Płyn znajduje się w przezroczystej butelce zamykanej na zatrzask o pojemności 400 ml.
Opakowanie utrzymane jest w biało różowej kolorystyce.


Konsystencja...cóż, jest jak woda.
Pieni się przy potrząśnięciu.
Zgodnie z obietnicą producenta jest bezzapachowy.

Fantastycznie zmywa makijaż pozostawiając skórę nawilżoną i bez uczucia ściągnięcia.
Dużym plusem jest to że nie powoduje szczypania oczu gdy zmywam w ich okolicy i coś przypadkiem się do nich dostanie.

Używam go od dłuższego czasu więc mogę stwierdzić że jest bardzo wydajny.
Producent obiecuje że wystarczy na 200 zastosowań aczkolwiek ja nie liczyłam :D

Nie jest chyba w regularnej sprzedaży ale jakby kiedyś się pojawił a wycofano by biedronkowego micela miałabym zastępstwo.

Polecam!
Wpadł Wam może kiedyś w ręce? :)

8 komentarzy:

  1. Różowa wersja z której jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płyn jest w sprzedaży, zużyłam 3 butelki, ale przerzuciłam się na zielony czysta skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :D Szukałam go w internecie i nie mogłam znaleźć :(

      Usuń
  3. ja akurat rzadko kiedy sięgam po płyn micelarny
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluję wygranej w rozdaniu :) Prześlij mi proszę adres, na który mam wysłać nagrody :) Mój e-mail arletaa91@gmail.com
    Wyniki podałam na moim FB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystalam juz z wersji do skory tlustej i normalnej. Jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam wersji zielonej i byłam zadowolona. =)

    OdpowiedzUsuń