czwartek, 23 czerwca 2016

Krem Ziaja Sopot Spa - nie tylko dla 30+

Dzisiaj o bardzo przyjemnym kremie na dzień.
Cenie markę Ziaja za naprawdę dobre kosmetyki w niskiej cenie. 
Ten jest jednym z nich. 
Zapraszam:)


Ziaja - Krem aktywnie nawilżający sopot spa
Receptura młodości 30+




Opis producenta i sposób użycia:



Skład:



Moja opinia:

Krem znajduje się w zakręcanym słoiczku z grubego plastiku.
Nigdy nic mi się z niego nic nie wylało.
Zamykanie jest solidne.

Kartonik jak i opakowanie utrzymane jest w pięknym odcieniu niebieskiego.
Nie ma żadnych elementów ozdobnych ale większość kosmetyków Ziaji charakteryzuje minimalizm.


Krem ma lekką konsystencje i szybko się wchłania na skórze. Pozostawia nietłusty film.

Zapach...ach zapach jest cudowny<3
Kojarzy mi się z latem,morską bryzą...
Pachnie niezwykle orzeźwiająco.




Zaczęłam go używać mimo że do trzydziestki jeszcze sporo mi brakuje.
Uważam że nie zrobimy sobie nim krzywdy stosując go wcześniej.
Zauważyłam że krem poprawił nawilżenie mojej skóry, stała się bardziej elastyczna.
Po aplikacji uczucie nawilżenia utrzymuje się dłuższy czas ale nie jesteśmy lepkie.

Duży plus za filtry UVA i UVB.

To bardzo przyzwoity krem za dobrą cenę.
No i ten zapach ;)

 Cena: Około 10 zł
Można znaleźć go i w niższej cenie.


 Macie swoich Ziajowych ulubieńców? :)

9 komentarzy:

  1. Super ten kremik. Muszę sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię produkty Ziaji, mam swój ulubiony żel do twarzy, krem do twarzy i mydło do rąk, a także pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam niemal wszystkie kosmetyki Ziai, ale ja je zamawiam przez internet w prawie hurtowych ilościach, bo wychodzi jakieś 20% taniej, więc się opłaca :) https://e-ziaja.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo cenię Ziaję. Jedyne co mi się z tej firmy nie sprawdziło to pokrzywowy szampon przeciwłupieżowy :(
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, czekam na maila, bo nic nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Ziaji mam mnóstwo ulubieńców, porządna firma :) Uwielbiam ich kosmetyki :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń