czwartek, 2 czerwca 2016

Zakupowy haul: kosmetyki i akcesoria do paznokci

Dawno na blogu nie było zakupowego haulu a teraz akurat nazbierało mi się świeżo zakupionych rzeczy ale i kilka rzeczy wygranych w rozdaniach. Wśród zakupów jest kilka z Aliexpress. Jestem zachwycona tą stroną.
Wpadłam po uszy po prostu i teraz dzień bez buszowania na stronie jest dniem straconym. 
Też tam zamawiacie?:)

Zapraszam na Haul:)




 Piękne lakiery hybrydowe Semilac w odcieniach Diamond Ring i Cobalt <3
Wygrałam je w rozdaniu.



 Od lewej: Dwa Bilingi, Color Tale i Emerald w odcieniu neonowej żółci(nie ma koloru na nalepce z góry).
Są to lakiery hybrydowe zamówione z Aliexpress. Mają śliczne kolory. Jak za cenę za którą je zamawiałam to naprawdę dobrze się spisują.



Olejek Oil therapy firmy Loton.
Kupiłam go by zabezpieczać nim końcówki włosów.
Zaczęłam testy, zobaczę jak się sprawdzi.



Szczoteczka do rozprowadzania podkładu z Aliexpress.
Żałuję że nie zamówiłam tej mniejszej szczoteczki. 
Ta jest troszkę za duża. 
Podkład lepiej nakłada mi się gąbka lub palcami ale szczotka przydaje mi się do konturowania na mokro. Rozcieram nią bronzer i rozświetlacz.




Żel do usuwania skórek z Sally Hansem który kupiłam na promocji Rossmanna -49%.
Prawdziwy hit!
Nie używam już niczego innego.
 Zmiękcza skórki, nawilża i jest bardzo wydajny:)



 Zestaw kosmetyków Bath & Body Works wygranych w rozdaniu.
Żel antybakteryjny, mgiełka zapachowa i żel pod prysznic.
Pięknie pachną cytrusami <3



Odżywczy krem Ultra Nawilżający Bielenda.
Kupiony w Rossmanie za około 10 zł na cena na do widzenia.
Jeszcze nie otwierany,czeka na swoją kolej.




 Podkład Affinitone Maybelline kupiony na promocji -49% w Rossmanie.
Znalazłam swój ideał. 
Dopasowuje się do odcienia skóry i wygląda naturalnie na skórze.



 Dwa tusze do rzęs kupione na promocji w Rossmanie.
Pump Up Lovely kupiłam już 3 raz. Fantastyczna mascara.
Fabulous Lash Miss Sporty kupiłam za radą koleżanki. Bardzo fajny tusz, ładnie podkręca rzęsy.



 Mgiełka do utrwalania makijażu Bielendy.
Fixer kupiony na promocji w Rossmanie.
Jeszcze nie używany.
Czeka na większe wyjścia;) 

 

Wygładzający krem pod oczy Soraya.
Kupiłam go na jakiejś promocji w Rossmannie.
Zaczynam go używać. Wstępnie mogę powiedzieć że ładnie nawilża i łagodzi. 



 Wcierka Jantar.
Chyba jedna z najbardziej znanych wcierek.
Zaczęłam ją stosować z powodu nasilonego wypadania włosów.
Trzymam kciuki by zadziałała.  



Szablony do przedłużania paznokci wielorazowego użytku.
Zamówiłam je z Dresslink.
Mam nadzieję że się sprawdzą bo pierwsza próba przedłużania jeszcze przede mną.



 Lakier do włosów Batiste wygrany w rozdaniu. 
Jeszcze go nie używałam ale po opisie producenta wiąże z nim duże nadzieje. 



Klipsy do ściągania hybryd z Aliexpress  .
Niecałego dolara za nie dałam:)
Świetnie przytrzymują wacik nasączony acetonem.



 Ellite99 Reinforce gel - Żel do przedłużania paznokci. Odpowiednik Semilaca Harda.
Używałam go na razie by wzmocnić naturalną płytkę.
Dobrze się trzyma i ładnie poziomuje.
Odmacza się w acetonie. 


Płatki kwiatów służące za tło w niektórych zdjęciach też są z Aliexpress:)


To na razie tyle:)
Jeżeli chodzi o nową biżuterię i ubrania to znajdą się w innym poście:)


Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. Znam Blingi i lubię bardzo:)
    Klipsy też świetnie się u mnie sprawdzają :)
    Sporo ciekawych nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile nowości :D Zazdroszczę Semilaców :). Żel do skórek SH znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bath Body Worsk zdecydowanie zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam tą małą szczoteczkę z Ali i znów żałuję, że nie wzięłam większej... moja przynajmniej jest beznadziejna... :) też ostatnio skusiłam się na maskarę Lovely i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile świetnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie umiem tam zamawiać :( jeszcze! :D
    Ale te hybrydy CT mam :D inna blogerka mi zamówiła :)
    Ciekawa jestem tych szablonow wielorazowego użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A i też muszę wrócić do Jantara :)
    A żółty tusz do rzęs uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. złóty tusz z lovely jest zdecydowanie najlepszym w tym przedziale cenowym, zużyłam kilka opakowań i byłam bardzo zadowolona,tylko wysychał po miesiącu,ale za taką cenę nie jest to żadną uciążliwą wadą :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. same kosmetyczne perełki 💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty szczęściaro! Wygrałaś lakier do włosów w jednym rozdaniu a teraz u mnie na blogu kosmetyki Dove. :-) Bardzo Cię proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres: kosmetykiani@outlook.com.

    Niedługo pojawi się kolejny konkurs, przygotowuję niespodziankę! Również zapraszam do wzięcia udziału. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel do usuwania skórek z Sally Hansen chodzi za mną od długiego czasu. Niestety w moim mieście w żadnej drogerii nie mogę go znaleźć. Musiałabym zamówić przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od aliexpress jestem chyba uzależniona :P czekam na ponad 40 paczek :O

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow ta szczoteczka do podkładu mnie mega ciekawi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tez wpadłam po uszy jesli chodzi o ali. na razie nic nie zamawiam , ale mam dosc obszerną wish-liste haha :d. i co chwila cos dodaje. ;]

    OdpowiedzUsuń