piątek, 11 listopada 2016

Trio cieni Smashbox - idealne do makijażu dziennego

Witajcie :*


Dawno nie było na blogu recenzji kosmetyków kolorowych więc postanowiłam to zmienić.
Dzisiaj zaprezentuje Wam wspaniałe trio cieni do powiek, którymi można stworzyć makijaż dzienny, pasujący w zasadzie każdemu kolorowi oczu.
Wygrałam ten zestaw w konkursie i gdy go otrzymałam to od razu wypróbowałam. 
Zaskoczył mnie pozytywnie, wobec tego dzielę się z Wami moimi wrażeniami.


Smashbox - Photo Op eye shadow trio


 Opis producenta:
 
 Smashbox Eye Shadow Trio to wspaniale dobrane kolorystycznie cienie, które użyte razem dają efekt podkreślenia i wydobywają naturalne piękno oczu. 
Łatwo się mieszają ze sobą, długo pozostają na powiekach.

Skład:  

 Moja opinia:

Cienie znajdują się w plastikowym okrągłym opakowaniu zamykanym na zatrzask.
Zamknięcie jest solidne, nie ma prawa się otworzyć.
Kółeczko jest bardzo wytrzymałe - cienie kilka razy mi upadły i nic im się nie stało.



Każdy cień ma swoją nazwę:

Matowy beż - Bare
Połyskujący róż - Pink Quartz 
Brąz z drobinkami - Sienna 


 Cienie są dobrze napigmentowane, łatwo się je nakłada i blenduje.
Takie połączenie kolorów pozwala na stworzenie pięknego,dziennego makijażu który rozświetli nasze spojrzenie.
Cały dzień nosiłam je na oku i nie wycierały się ani nie zlały w jedną plamę.

 (zdjęcie w sztucznym oświetleniu)
 
Minimalnie osypywały mi się przy aplikacji kolory
z drobinkami ale znalazłam na to radę.

Po pierwsze - nakładam je na uprzednio zastosowaną bazę pod cienie
Po drugie - używam metody stemplowania czyli pacam pędzelkiem raz za razem :D

Odstraszająco może działać cena - około 140 zł, ale na allegro widuję je w znacznie niższych cenach.

Podsumowując, polecam ten piękny zestaw bo jest bardzo uniwersalny, poręczny - można go zabrać wszędzie, zajmuje mało miejsca i trwały.


Spotkałyście się już z tymi cieniami?
Jakie zestawy Wy polecacie?:)

10 komentarzy:

  1. Mam podobne malutkie trio i choc wczesniej podchodziłam do kosmetyków tej marki z rezerwą to teraz pokochałam te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nigdy nie dałabym tyle pieniędzy za cienie. Chyba że byłabym makijażystką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne do podróży! :) Super kolorki
    Czuję już ten mini zawał jak cienie upadają :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie małe pudełeczko nadaje się do torebki na małe poprawki w ciągu dnia

    OdpowiedzUsuń